.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشارکت بیش از ۱۰۰ درصدی مردم ۶ شهرستان مازندران در انتخابات
دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران گفت: مشارکت مردم شش شهرستان استان در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

به گزارش شمال نیوز،احمد مظفری اظهار داشت: مشارکت مردم شهرهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، عباس آباد، کلاردشت، محمود آباد و نور در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

وی افزود: یش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری به دکتر حسن روحانی رای دادند و تعداد آرای روحانی نسبت به انتخابات سال ۹۲ افزایش خوبی داشته است.

مظفری  درباره وضعیت کرسی های انتخابات شوراهای اسلامی گفت: در مجموع ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر با رای مردم استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزیده می شوند که از این تعداد هشت هزار و ۱۴۰ نفر عضو اصلی و پنج هزار و ۲۶۰ نفر عضو علی البدل هستند.

وی افزود: در حوزه شهری ۴۲۰ کرسی شهری داریم و از این تعداد ۳۱۶ نفر اعضای اصلی و ۱۰۴ نفر عضو علی البدل هستند و در حوزه روستایی نیز ۱۲ هزار و ۹۸۰ نفر انتخاب می شوند که هفت هزار و ۸۲۴ نفر عضو اصلی و پنج هزار و ۱۵۶ نفر عضو علی البدل هستند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1396
البته باید به حال شوای شهری ها دعا کرد که سبب شد تا انتخابات ریس جمهوری نیز پرشور باشد
عبدالرحیم رحمانی 29 ارديبهشت 1396
بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.
بیش از 100درصد یعنی چه ؟
لطفا توضیح دهید!!!!!
کتار 29 ارديبهشت 1396
بیش از 100 درصد بوده است ! مثلا یعنی از 1000 نفر واجد شرایط 1003 رای اخذ شد به این می گویند مدیریت سینرژیکی !!!! البته شاید منظور این باشد که از شهر های اطراف مراجعه داشتند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.